چی باعث میشه؟


از آخرین کتاب نوشته و ترجمه شده ی هری پاتر یعنی محفل ققنوس جلد سومش مونده بود که امروز عصری به دستم رسید...  من از ۸.۵ شب که میرسم خونه تا الان که ساعت حدود ۲.۵ شده ... یکریز ( بدون حتی خوردن شام )‌ انقدر خوندم تا این کتاب ۴۰۰ صفحه ای تموم شه........
منی که بیشتر از ۴۵ دقیقه نمیتونم سر یه کتاب درسی بشینم... و اگه بیشتر از اون بشه به انواع امراض چشمی و استخوانی و ... دچار میشم.... منی که دو موضوع خواب و غذا برام خیلی مهم هستن

به نظرتون چی باعث میشه؟؟

سلام .. سلام.

یه خبر خوف..بدم؟

اونم اینکه .. من با اینکه .. این ترم همش دو دره بازی رفتم دانشگاه... ولی همه ی درسارو پاسیدم.. معدلم .... وشد ۱۶.۵ .. دینامیک ۱۶.۵ .. و انتقال حرارت هم ... ۱۵.۵ بید.. که بالاترین نمره کلاس شده بیدم.... ........ به جون خودم..

و اینگونه بید... که من خوشحال بیدم....

شما هم مواظب خودتون باشین.. و از دستفروش ها .. هله هوله... نخرین.. با کبریت هم بازی نکنین... سیغار هم نکشین.

به جون خودم







........... و دیگر هچچچ

به به بلاگ اسکای محترم..... سلام عرض میشود... مهران هستم.

ای بامعرفتا ... چرا هیچکدومتون نگفتین که این جا یک هفته است راه افتاده .... یه تلفنی ... زنگی.... انقزه... همه کارام به هم ریخته و وقتم تنگه که ............ بسوزه پدر این پول نداشته که چه ها میکنه
ولی....
من بعد از چندین ماه جلد آخر هری پاتر رو (‌ که یک کتاب ۳ جلدیه ) شروع کردم ..
معلومه دیشب و امروز صبح یه چند ساعتی وقت آزاد داشتم که هم اینجارو کشف کردم و هم این کتاب رو شروع کردم . .... بازم میگم معرکه است...