تعلق

معین میخونه:

تشنه باش و دریا باش... همپیاله ما باش... ما که رفته بر بادیم... زیر گنبد این شهر ..

از تعلق آزادیم....

  -----------

 داشتم فکر میکردم به آدمایی که میشه یه جایی و  سر یه ساعتی توی 10 سال آینده باهاشون قرار گذاشت و مطمئن بود که سر قرار میان !!!!

و آدمایی که اگه فردا باهاشون قرار بگذاری... یادشون میره...!!!!

 -----------

ای کاش همیشه بچه میموندم...

 

 

آخه بچه ها ازدواج نمیکنن..... فقط زندگی میکنن.... یاد میگیرن .... و به من یاد میدن که بچه بمونم....

 

 

من میخوام یه دسته گل به آب بدم..... آرزوهامو به یک حباب بدم....

 

در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست .... جایی که صفا هست در آن نور خدا هست

جو گیر

توجه به موضوع کارآفرینی از اولویت های جدی شهرداری تهران است

قائم مقام معاونت مالی اداری شهرداری تهران گفت : بیشترین مراجعات حضوری و درخواست های کتبی شهردار تهران به هنگام سرکشی از مناطق و نواحی و بازدید از پروژه های عمرانی شهر تهران را متقاضیان کار تشکیل می دهند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران ، ناصر امانی با اعلام این مطلب افزود : اکثر متقاضیان کار فارغ التحصیلان رشته های مختلف دانشگاهی هستند که تقاضای استخدام در شهرداری تهران را دارند در حالیکه بدلیل واگذاری پروژه های مختلف عمرانی ، خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران به بخش خصوصی امکان استخدام این افراد در ستاد و مناطق وجود ندارد .

وی اظهار داشت : نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر در ملاقات های مردمی شان نیز با حجم گسترده ای از این نوع درخواست ها مواجهند و در مواردی افرادی را نیز به شهرداری تهران معرفی می کنند که متاسفانه بدلیل تکمیل سقف نیروی انسانی  شهرداری تهران ، شرمنده این بزرگواران می شویم .

این مقام مسئول گفت : بازنشستگان زحمتکش شهرداری نیز توقع دارند یکی از فرزندانشان که اکثرا هم فارغ التحصیل دانشگاهی هستند به عنوان جایگزین آنها در شهرداری بکار گرفته شوند که بدلیل تکمیل ظرفیت سازمانی این امکان وجود ندارد .

امانی تاکید کرد : البته این موضوع نافی فعالیت ها و اقدامات مثبت معاونت اجتماعی شهرداری تهران در حوزه کارآفرینی نیست و همانطور که شهردار تهران مقوله کارآفرینی را به عنوان یکی از اولویت های جدی شهرداری تهران در دوره جدید فعالیت عنوان کرده اند ، افزایش مراکز کارآفرینی و توجه ویژه به این موضوع در دستور کار قرار دارد .

وی تصریح کرد : برخی شهروندان تصور می کنند اشتغالزایی از وظایف ذاتی مدیریت شهری است که این تصور صحیح نیست و ورود شهرداری به عرصه کارآفرینی صرفا بر اساس احساس نیازی که وجود دارد بوده است  در حالیکه برنامه ها و اعتبارات اشتغالزایی در اختیار سازمانها و وزارتخانه های ذیربط در دولت قرار می گیرد .

روابط عمومی شهرداری تهران