دلم گرفته آسمون...

 

بعضی وقتا امید تنها و تمام اون چیزیه که داری....

خیلی ناراحتم که اینجا رو کم آپدیت می کنم.

نوشتن یه رزومه درست و حسابی همیشه یکی از اون چیزاییه که من عقبش انداختم...

نه برای ارائه به جایی برای استخدام ... که امیدوارم هرگز تو زندگیم پیش نیاد... بلکه برای دیدن خودم از وقتی خودم رو شناختم توی چند تا برگه .. اونوقت ببینم خودم حاضرم خودم را استخدام کنم یا نه ؟....

 

ارشد...

 

چه شب خوبیه....

علی رغم اینکه توی ارشد مجاز به انتخاب رشته نشدم.... اما یکی از بهترین دوستام توی مدیریت رتبه ۲۲ و توی مدیریت اجرایی رتبه اش ۴ شده....

از طرف دیگه برای خودم هم توی کارام امشب به قول معروف یه گشایشی باز شده...

برای همه ی دوستای خوبم آرزوی موفقیت دارم...

 

 

بابای دارای من...

 

باورم نمیشه که یکماه از سال جدید گذشته.....

این دو هفته بعد از تعطیلات برام مثل دو ماه گذشت.... احساس می کنم که خیلی خسته ام...

کتاب نصایح بابای دارا هم به بازار عرضه شد.... 

این کتاب فوق العاده است... با اینکه تا حالا بارها خوندمش هر بار که میخونم چیزای جدیدی رو متوجه میشم... مثل دیگشنری میمونه ... در حالی که همیشه احتیاج به مشورت و همیاری یکی رو که ندارم احساس می کنم ...... هر وقت راهنمایی ای  لازم دارم اگه بهش مراجعه کنم کمکم میکنه...