این هم از جواب من به ایمیل آموزش!

سلام.

سرکار خانم زارع،
سرکار خانم دانسفهانی،
سرکار خانم عدالتیار،
سرکار خانم قاضی نسب
و همه ی عزیزان دیگر در آموزش دانشکده:

اولاً تک تک شما سروران را دوست دارم و بصورت شخصی ، از تک تک شما عزیزان بابت همه ی زحماتی که برای من و دوستانم می کشید قدر دانم.
ثانیا می خواهم بدینوسیله اعلام کنم که
نه مقاله ی علمی پژوهشی ای (که البته تاریخ چاپ آن بعد از پروپوزال و موضوع آن در رابطه با پایان نامه است) و مقاله ی اول چاپ شده در مجله علوم مدیریت، بهار 89 است.
نه 5 مقاله ی چاپ شده در دانشنامه کارآفرینی (که دو تای آنها با استاد راهنمای بنده است)
نه مقاله ای که در حال کار کردن روی آن هستم(فقط به خاطر قول اخلاقی به استاد راهنمایم دادم)
نه کتاب تئوری عمومی کارآفرینی که با همکاری و همت دوستان و استاد عزیزم دکتر طالبی چاپ شده است.
نه کسب و کاری که در این مدت آنرا راه اندازی کرده ام و با چنگ و دندان برای نگه داشتنش در حال مبارزه هستم،

مدارک مربوط به هیچ یک از موارد فوق را ارائه نمی کنم و از شما عاجزانه تقاضا دارم همان نمره ی 16.5 را که در جلسه ی دفاع تصمیم گیری شده است در سیستم آموزش ثبت کنید.
و باور کنید ... خواهش می کنم باور کنید که ابداً حس بدی نسبت به اینکه پایان نامه های بسیار ضعیف تر نمره های بالاتری گرفته اند ندارم.
به خدا فقط می خوام برم سربازی، برم سر زندگیم و بدهی هایم را که در طی این مدت بوجود آمده پرداخت کنم.


با تقدیم احترامات فراوان
مهران تاج الدین

----------------------------------------------------------------------------------

Subject: اطلاعیه در خصوص اعلام نمرات پایان نامه در سیستم جامع آموزش

با سلام
به اطلاع کلیه دانشجویان ورودی 86 که تا کنون از پایان نامه خود دفاع کرده ­اند، می­رساند، چنانچه مدرکی مطابق با فرم پیوست دارند، جهت افزایش نمره پایان نامه، تا روز چهار شنبه 1390/04/08 به آموزش دانشکده  ارائه نمایند. لازم به ذکر است که نمرات پایان نامه ها روز شنبه 1390/04/11وارد سیستم آموزش شده و قابل برگشت نخواهد بود.
همچنین موکدا اعلام می دارد که این اطلاعیه شامل دانشجویانی که از لحاظ آموزشی با مشکل مواجهند، نخواهد شد. بنابراین در صورت بروز هرگونه اعلام محرومیت از تحصیل برای دانشجویان مذکور، آموزش دانشکده هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت. دفاع از پایان نامه  به تنهایی موجب فراغت از تحصیل نخواهد شد.
 
آموزش دانشکده کارآفرینی