بازم تریپ کارمندی ... با حقوق سرماه ...  منتها این دفعه با اندیشه ای متفاوت .. و البته هدفی بزرگتر.... اگه کارمندین... بیاین ۳ ماه فکر کنین که بهتون حقوق نمیدن... و کارتون ربطی به درآمدتون نداره.... از طرق دیگه پول در بیارین ( مثلا آدامس بفروشین) اما کارتون رو به دلیل اول آموختن ... دوم  علاقه ای که بهش دارین و سوم برای خدمت به دیگران انجام بدین.
در مورد خیلی چیزا میشه حرف زد... اگه به حرفامون  عمل کنیم .. بازم حق حرف زدن داریم ....
--------------------
گوشی نو مبارک... شغل جدید مبارک ... و

سال نو مبارک

برای همه کسانی که میشناسم آرزوی بهترین ها رو در سال جدید دارم.

آره ؟

شیش ساعت تایپ کردم.... کارای دیگمو میکردم... تایم اکسپایر ارور داد...

منم دوباره نمینویسم..

آدم ضایع کن


استخر آقایان مجموعه انقلاب تا اطلاع ثانوی بعلت تعمیرات اساسی تعطیل میباشد.
به جاش استخر پایین ( خانوما) روزای زوج و جمعه ها آقایونه است....
----------------
راستی ما دیروز از سایت رجا بلیط عید رو گرفتیم بدون اینکه شونصد ساعت توی صف باشیم.


الان نزدیکه یک ساعته که دارم توی سایت رجا هی رفرش میکنم... تا بلیط قطار بگیرم ... هنوز که اکتیو نشده.. ای گل بگیرن.. هیییییییییی...
------------
دیشب سر خیابون باقرخان با یه صحنه جالب روبرو شدم .. حیف که دوربین نداشتم عکس بگیرم....
خیابون یکطرفه بود قبلا (‌از سمت جمالزاده )‌ که نمیتونستی بری توش... جدیدا میخوان اونوری یکطرفه اش کنن .. تابلوی جدید رو هم نصب کرده بودن اما هنوز تابلوی قدیمی رو نکنده بودن... خلاصه یه تابلو بهت میگفت .. برو .. به فاصله ۵ سانتیمتر کنارش یه تابلو دیگه میگفت نرو....
--------------------------------
بنده خدا فکر کرده بود چون تریپ دانشجوییه.. باید بچه تیتیش باشی...  چرخ یه پرشیا رو همچین سفت کردم... که فرداش که یارو برگشت یه لوله یک متری اهرم کرد روی آچار چرخ تا بازش کنه.... ترک مرک هم که خبری نیست... بریدم برید...
----------------------
راست وگویی ؟

به نظر شما این خانونه خوشگل تره یا گوشیش؟ یا اون ماشینه که داره رد میشه ؟