تفادص

 

یه موقعی زندگیم اونقدر بدون اتفاقات خاص بود که وقتی میومدم اینجا چیزی برای نوشتن نداشتم.

الان اونقدر پر از اتفاق شده که میام اینجا نمیدونم کدومش رو بنویسم.

به هر حال همه موارد رو که کنار بذارم دیروز کلی کلانتری شدم چون تصادف شدم... بعد بابا تو  کلانتری کلی دعوا کرد و بعد کلی آشتی کرد...

آخه آدما چرا دعوا می کنن که بعدش آشتی کنن....

جریان این بود:

بلافاصله بعد از تفادص به ۱۱۵ زنگ زدیم (‌ زدیم یعنی ۲ -۳ بار زنگ زده شد.) ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بعد یه موتور آمیکو امداد اومد خانم پرایدی رو معاینه کرد.

اما قبل از اون یه جرثقیل اومده بود که ماشینارو ببره. همون راننده جرثقیل شماره راهنمایی منقطه دو رو بهمون داد که زنگ بزنیم افسر بیاد.

۳۵ تا ۴۵ دقیقه بعد از تصادف یه گشت کلانتری شهرک اومد و اولین کاری که کرد این بود که جرثقیل رو دک کرد و با گوشی من به یه جرثقیل که خودش صلاح میدونست زنگ زد.!!

بعد از یک ساعتی افسر اومد و یه کروکی کشید که خانم پرایدیه بهش اعتراض داشت. و چون علما گفتن تصادف جرحیه (‌ سر خانوم پرایدیه درد میکرد) قرار شد هر سه تا ماشین برن کلانتری که پرونده درست شه و بعد هر سه برن پارکینگ.

وسط داستان از شرکت زنگ زدن که کارا عقبه تو کجایی ؟!

حالا جالب اینکه تصادف اصلا به من ربطی نداشت دو تا دیگه زدن به هم گرد و خاکشون ماشین مارو هم نابود کرد.  افسره از راه نرسیده به یه دختره که راننده ۲۰۶ بود گفت: ؛ بازم که تویی ؛

بعد بابای من اومد و با اون پسره که مثلا مامور ۱۱۰ بود یه دعوایی کرد. بعد همه رفتیم کلانتری و بابا با چند نفر دیگه هم دعوا کرد.

یه کم توهین بازیو از این حرفا .. و بعدش هم آشتی بازی.

چقدر درد بزرگیه که آدمایی که تو زندگیشون کلی درد دارن و از خیلی جاها موندن میرن توی نیروی انتظامی خدمت می کنن.

 

از اون بدتر اینکه باید داستان رو برای شونصد نفر توضیح بدی...  اینو نوشتم که دیگه به کسی توضیح ندم.. خودتون بیاین اینجا رو بخونین.

فرآیندهای متفاوت برای میلیونر شدن:

 

 

1-    شما می توانید از طریق ارث و میراث ثروتمند شوید. اما اکثر ما می دانیم انتظار به ارث بردن ثروت یا پیدا کردن شخص ثروتمندی که شما را به فرزند خواندگی قبول کند کاری بسیار دشوار است.

2-    شما می توانید به خاطر پول ازدواج کنید تا ثروتمند شوید. مشکل آن است که همگی ما می دانیم که در این فرایند شما مبدل به چه چیز و چه کسی می شوید. این قدیمی ترین روش در دنیاست.

3-    شما می توانید با خسیس بودن ثروتند شوید. مشکل آن است که اگر شما با خسیس بودن ثروتمند شوید، در انتهای فرایند هنوز شما خسیس هستید و جهان از افراد ثروتمند خسیس بی زار است. در واقع افراد ثروتمند خسیس افراد ثروتمند جهان را بدنما می کنند.

4-    شما می توانید با کلاه برداری ثروتمند شوید. مشکل آن است که در انتهای فرایند شما یک ثروتمند کلاه بردار با دوستانی کلاه بردار هستید. ثروتمندان افراد ثروتمند کلاه بردار را دوست ندارند.

5-    شما می توانید با خوش شناسی ثروتمند شوید. برای خوش شانسی در ثروتمند شدن راههای زیادی وجود دارد. شما می توانید مانند بسیاری از ورزشکاران و بازیگران با استعداد و نبوغ فوق العاده متولد شوید، می توانید در قرعه کشی برنده شوید، می توانید ثروتمند متولد شوید. یا فقط اتفاقی در مکان و زمان مناسب قرار داشته باشید. مشکل آن است که اگر شما ثروتتان را از دست بدهید باید به شانس خود برای بازگشت ثروتتان تکیه کنید.

6-    شما می تواند با تبدیل شدن به یک کارفرمای باهوش ثروتمند شوید. برای کارفرمای ثروتمند شدن نیاز است که کارفرمایی باهوش شوید. دلیل آنکه من این روش ثروتمند شدن را دوست دارم آن است که این فرایند نیازمند آن است که شما باهوش شوید، او باهوش شدن بسیار مهمتر از کسب ثروت است. اگر ثروتتان را از دست بدهید ، این روش می تواند به شما آموزش  دهد که چطور دوباره آنرا بدست آورید و حتی در این فرایند باهوش تر شوید.

 

 

قسمت هایی از کتاب نصایح بابای دارا - قبل از اینکه کارمندی را رها کنید. نوشته رابرت کیوساکی و شارون لچتر

جهت سفارش این کتاب میتوانید به آدرس mehran_taj@yahoo.com  ایمیل بزنید.  همچنین این کتاب در بسته ویژه شماره هفت سایت ایران بین نیز موجود میباشد و در حال حاضر امکان پیش سفارش آن وجود دارد.

نمیگم وقتم کمه... عرضه ندارم کارام رو مدیریت کنم....




۴ ماه به کنکور فوق مونده و من نه تنها شروع نکردم ...... که هچ... از کارای عادی ام هم عقبم....
اصولا اگر بخوای کار کنی و هم درس بخونی دهان مبارک سرویس است.... حالا اگر بخوای توی یکیش آدم موفقی باشی... جای دیگرت هم سرویس است.... و اگر کمی بچه پررو تشریف داشته باشی و بخوای در هر دوتا موفق باشی هر دو قسمت مبارک سرویس است.....

به امید پایان سرویسات...
تکبیر....