alone, alone, alone, but at least when i am alone , i can think better

ارکاتیانو.... فیلتریانو....

توی بعضی ISP ها مثل مال خودم... اگه کد IP ارکات رو بزنین میره توش... ولی عکسارو درست حسابی نشون نمیده.. بره این کار توی نوار آدرس بالا تایپ کنین :
64.233.171.85     بعد هم Enter کنید.

دیگه اینکه بعضیا هم میگن با OnSpeed درست میشه ... من که نتونستم شما امتحان کنید:
خود برنامه رو از اینجا دانلود کنید.
کرکش رو هم از اینجا دانلود کنید و فایل کرک رو به جای فایل اصلی جایگزین کنید.

در راستای همین امر یه تریپ امضا هم اینجا بدین بد نیست.

بعضی عوام میگفتند که نه بابا فیلتر نشده....  استناد به اینجا هم میکردن... ولی به خدا نمیشه توش رفت.

hi5 هم نه تنها مفت نمی ارزه.. بلکه اون رو هم فیلتریدن.

اینجا  جناب بی بی سی در مور فیلتریانو ارکات نوشته بود.

راستی با این آدرس میتونین توی صفحه اول ارکات برین ... ولی جلوتر نمیشه : 
https://www.orkut.com/

ایشون هم چیزایی از مورد ارکات نوشته کرده که میتونست جالب میباشد.
 
و این بود داستان ادامه دار ارکات.
برین به جای این کارا بیل بزنین.... یا اقلا برین زیاد زیاد بخوابین که شب امتحان خوابتون نگیره...
هی ارکات بازی... مسخره بازی...

توضیح در مورد این کانورتر بالا

سلام ------------------
اگه واحد پولی ریال خودمون رو به افغانی افغانستان پیگیری کنین بر اساس چیزی که آمارا نشون میده.... یکهو ازرش پولیشون تا یک دهم افت کرد. ( یعنی چه ؟)
بعد ما رفتیم پرس و جو فهیمیدم که بعد از حمه آمریکا به افغانستان ... و در واقع به سرعت بعد از تشکیل دولت افغانستان اسکناس جدید چاپ کردن که ارزش پولی این کشور به نسبت دلار ده برابر از پول قدیمی افزایش پیدا کرد. و ۲ ماه هم فرصت دادن بانکها که مردم اگه پول قدیمی ببرن ... معادل نصف اون رو بهشون پول جدید بدن.
یعنی: هر کی توی یه بازه زمانی شاید یک ماهه یا کمتر اگه هر مقدار پول قدیمی افغانی داشت با تعویض اون ارزش پولش ۵ برابر شد.
حالا  سعید  هم اعتقاد داره همین اتفاق برای پول عراق میفته... واسه همین من این تیکه بالا رو مسروقه کردم .. گذاشتم اینجا تا قاضایا رو follow کنیم.
بره همین هم عراق و ایران رو اول لیست گذاشتم.
ولی چون زمان لود شدن وبلاگ رو زیاد کرده ... بزودی برش میدارم.
--------------------
راستی سالهای جنگ رو یادتون میاد؟
وقتی هواپیما ها حمله میکردن و برق ها رو قطع میکردن.
تا صبح SMS بازی میکردیم توی اون تاریکی...
چه روزگاری بود...


به خانم بچه ها سلام برسونین.

سلام سلام....بابا من یه چیزی گفتم جدی نیگیرین... یکی به مامان من بگه من عدس پلو دوست ندارم.... پریشب که اومدم خونه .. اومدم بیام تو ویندوز اکسپی دیدم پسووردم رو نمیشناسه الان با ویندوز ۹۸ انگلیسی دارم تکست در میکنم... من دوباره میتونم تو ارکات برم..

من که میدانم شبی            عمرم به پایان میرسد
نوبت خاموشی من            سهل و آسان میرسد
من که میدانم که تا            سرگرم بزم و مستی ام
مرگ ویرانگر چه بیرحم        و شتابان می رسد
 
         پس چرا عاشق نباشم      پس چرا عاشق نباشم     

من که میدانم به دنیا         اعتباری نیست نیست
بین مرگ و آدمی               قول و قراری نیست نیست
من که می دانم اجل          ناخانده و بیدادگر
سرزده می آید و              راه فراری نیست نیست


          پس چرا عاشق نباشم      پس چرا عاشق نباشم