یه آفلاین باحال



دخترک سیلی به گوش پسر می زند ... پسر می گوید خیلی خوشحالم که تاوان بیان کردن هرآنچه در دلم بود تنها یک سیلی بودش ... بهش می ارزید ... ای کاش در قسمتهای دیگر زندگیم هم این رو آزمایش می کردم ... شاید مجازات اونها هم فقط یک سیلی بودش ... در اونصورت من آدمی بودم که خیلی از عقذه های الان رو نداشتم...


زندگی




زندگی یعنی شکفتن
به حقیقت نه نگفتن
زندگی یعنی رسیدن
توی راه هرگز نخفتن
زندگی یعنی پریدن
یه بغل ستاره چیدن
زندگی یعنی دویدن
خطر و به جون خریدن
زندگی یعنی صداقت
یه مسیر بی ندامت
زندگی یعنی اجابت
خواسته هاتو بی شکایت

بابا نابغه .... یه وقت دزدیدندیده نشی....



یه چیزی رو همین الان فهمیدم.

از قبل میدونستم که در یک سازمان همیشه باید این قانون رعایت بشه:

Positive down, Negative up.

مثلا هیچ وقت به پایینتر از خودت نگی ... وای فلان اتقاق بد برای سازمان افتاده... بلکه این رو به بالاتر از خودت انتقال بدی. ( یه نکته همین جا که بعضی وقتا ، یعنی وقتی خودت خرابکاری کردی شاید ، شاید بهتر باشه که به بالایی خودت هم نگی )

نکته ای که  الان فهمیدم و تازه دلیل خیلی اتفاقات بدی رو که در گذشته برام افتاده بود برام روشن شد اینه که

هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت و هرگز  positive up هم نکن.

برای up  یا reality  رو بگو یا منفی رو.... خیلی رک قضیه اینه که اگه این کار رو بکنی بخشی از انرژی مثبت رو که مال تو بوده به یکی دیگه دادی و ضمنا اون بالادستیه سطح توقعش از تو میره بالا... و احتمال داره که خودت هم مغرور بشی...

پس فقط :

Positive down, Negative up.

 

سلام سلام....
من یه مدت قاطی بودم....
به یه مشکلی خوردم که اگه حلش نکنم ...

احتمالا اگه حلش نکنم بیخیالش میشم...