اگه من مثل خوندن هری پاتر درس میخوندم..... تا حالا کلی خارجی شده بودم.... دیشب عصری که کتاب رو خریدم شروع کردم به خوندن یه کله تا ۴ صبح

باز بگین اینترنت بده...



نه تنها فایل PDF کتاب هری پاتر در دسترس همه هست (‌ من توی ایمیلم دارم هرکی میخواد بگه براش forward کنم)‌  ...... بلکه ترجمه آزاد کتابش هم به صورت فایل PDF تا فصل هشتم آماده شده.
این یکی رو هم برین http://www.hogwarts.ir عضو شین و فایل ها رو بگیرین.....




غلام همت آنم که زیر چرخ کبود.......... ز هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است.

مادری دارم ...


تکه نانی دارم. خرده هوشی. سرسوزن ذوقی.
مادری دارم , بهتر از برگ درخت.
دوستانی , بهتر از آب روان.
و خدایی که در این نزدیکی است:
لای این شب بوها , پای آن کاج بلند.
روی آگاهی آب , روی قانون گیاه.



---------------
نه داداش ... ما نه توکار شیشه ایم.. نه قارچ و نه اهل سیب برداشتن.
مصداق اعتیاد اینه که بدن بدون چیزی نتونه به فعالیت نرمال خودش ادامه بده ( این تعریف رو البته از خودم ارائه دادم)
اعتیاد من به غذا خوردنه... اگه شبا در حد خفنی غذا نخورم ... خوابم نمیبره... که سعی میکنم درستش کنم...
دیگه برین خونتون گیر ندین....

مهرانی معتاد...


چند تا چیز :
اول اینکه این ترم با وجود اینکه تمام وقت حسابی سر کار بودم ... در کمال ناباوری ۱۸ واحد را بصورت ناپلئونی پاس کردم. و حتی مشروط هم نشدم.

دوم اینکه جریانات مسافرت های آخر هفته ها تمام شد و از این هفته دیگه تهران در خدمت خودم و درسا هستم.

سوم و از همه مهمتر اینکه
من معتاد شدم.
سعی میکنم ترک کنم.



..................