اسامس بن قو

سلام سلام .. این دفه دیر دارم آپدیت میکنم. ببشدید...
من Sms دار شدم ... انقدر که باهاش حال میکنم با خود موبایل حال نمیکنم.

-----------------------------------
هر راهی را که برگزینید از این نکته غافل نمانید که آزادی مالی ممکنست رایگان باشد ولی آسان نخواهد بود. راز بزرگ این است که تنها به کمک پول یا آموزش عالی نمی توان به آزادی مالی رسید. بهای آزادی را با معیارهایی همچون داشتن رویاها .. آرزوها و توانمندی چیره شدن بر نومیدیها می پردازند که در مسیر همه رهروان سر بر می آورند.

----------------------------------
هنری فورد بنیانگذار خودرو سازی فورد میگه: «اندیشیدین دشوارترین کار است . به همین دلیل کمتر کسی بدان می پردازد.»

بسیاری از مردم به برد نمی رسند . زیرا از باخت میترسند . به این دلیل کارکرد مدارس ابلهانه است . در مدرسه اشتباه را بد می دانند و اشتباه کننده تنبیه می شود. اگر به روش طراحی شده در انسان برای یادگیری بنگرید خواهید دید که از آزمایش و خظا یاد می گیریم. راه رفتن را با افتادن و برخاستن یاد می گیریم. چنانچه بخواهیم تا کودک هرگز نیفتد ... راه رفتن را نمی آموزد. ثروتمند شدن نیز به همین گونه است. متاسفانه اصلی ترین دلیل نادار ماندن بسیاری از مردم .. ترس آنان از باخت می باشد. برندگان از باخت نمیترسند.. بازندگاه می ترسند. اشتباه و باخت بخشی از فرایند پیروزی است. کسانی که از خطا می گریزند.. برد را هم از دست میدهند.


باز هم از کتاب بابای دارا - بابای نادار.