امروز امتحان میان ترم  موتورهای احتراق داخلی داشتم، امتحان جزوه باز بود اما با اجازتون جزوه ام رو یادم رفته بود با خودم ببرم.

البته همونطور که میدونین منظور از جزوه همونیه که جند روز قبل از امتحان کپی میکنن .

به هر صورت دکترا گفتن :  برو تو خوب خوب شدی !!     نیاز به درمان نداری.

الهی من بمیرم . . .


 

امروز یکی از فامیلامون داشت با مامانم تلفنی صحبت میکرد....  اون ور خط شاکی .... که به کارام نمیرسم صبح به صبح باید پسرم رو بیدار کنم صبحونه بهش بدم ببرم برسونمش . . . برم میدون براش میوه و شیر و خرت و پرت بگیرم . . . ناهار درست کنم ..... فرصت نمیشه خونه رو مرتب کنم ... عصری برم اون ور شهر دنبالش . . . بچم خسته و کوفته . . .

الهی من بمیرم . . .


پسرش سربازه
 

با کامپیوتری که کی برد نداره .و با ماوس تایپ میکنی .



یادش بخیر      http://www.mehranweblog.persianblog.com

آدرس بلاگ اسپات قبل از اون رو حتی یادم نیست.   

امتحانات من


اتفاقی که میفته اینه :
۱ - در طول  ترم مغرورانه به خودت میگی که بابا این درسا چک و چرنده .. شب امتحان میخونم ...

۲ - شب امتحان به خودت میگی درس رو باید در طول ترم خوند .. یه شبه که نمیشه کاری کرد ... مگه اینکه فردا تقلب کنم...

۳ - بعد سر جلسه امتحان هم استاد سختگیری میکنه هم یکهو  وجدان درد میگیری ناجور ..

نتیجه این که :‌
ورقه امتحانت رو تقریبا سفید تحویل میدی...
بعد که از جلسه میای بیرون به خودت میگی ... خاک .. حتی اون چیزایی رو هم که بلد بودی ننوشتی ...


بعد من میگم حالم خوب نیست.... شما باور نمیکنین...

......






شاید اگه قرص زرد هارو بخورم خوب شم .. 
دکتر من میگه قرص قرمزا رو بخور تا کور رنگیت خوب بشه...... بعدش برو سراغ سفیدا ... ولی همه قرص هایی که میخورم سیاهه....

---------------------------------
هنوز اون چیزی که باید یکهو بزنه به مخم ... بعدش من بگم یافتم یافتم .. نزده...
از بس که از بچگی کپی کردیم...    چه ربطی داره ؟‌
نه ؟