If it's to be It's up to me


آی ایها الناس... من امروز تا در خونه مسعوداینا رفتم ( کار نداشتم اونورا ... ها ... فقط برای این خاطر که ازش شیرینی بگیرم  )  برای مقاومت مصالح که شده ۱۶.۵ اونم چی درسی که همه فکر میکردن مسعود در بهترین حال .. ۲ یا فوقش ۷ بشه ...  ولی شیرینی نداد .....

گرچه مثل همیشه یه چیزیایی بهم یاد داد...
---------------------------------------
راستی.. چقدر بده ... وقتی یه نفر یه کاری رو غیر اصولی انجام بده . . .

و چون مسافرت مقوله ای انسان ساز است...من فردا صبح زود میخوام برم شمال...
-----------------------------------------------

همیشه سعی کنین آرزوهای بزرگ ولی اهداف کوچیک داشته باشین. . .

تولدت مبارک

امروز که یک ساعتی هست شروع شده مصادفه با تولد همزمان دو تا از دوستای خوبم... محمود و آوید.... تولدتون مبارک.

راستی من حدود ۱۵ ساعت دیگه قراره که به سمت مشهد حرکت کنم...... عروسی دایی.
البته همزمان عروسی زن دایی هم هست ... یعنی راستشو بخوان این دوتا میخوان با هم عروسی کنن. دایی و زن دایی .

نرفته میخوام زودتر برگردم.... کلی چیز هست که باید کشفشون کنم.... من برم این شهر میخوابه ولی خوب چاره ای نیست ... اگه نرم مامانم و دایی با هم کلمو میکنن....
تریپ رانندگی با ماشین تا مشهده....
نگران نباشین.... اگه توی جاده تصادف نکنم ... شنبه بر میگردم...

چه شود وقتی برگردم... !!!! 
یکی منو بگیره... وگرنه این نصفه شبی میرم توی آلفا پلن.... بعد نگین نگفتی.... 

توی این چند وقته انقدر با مسائل مختلف و اطلاعات جدید روبرو شدم که اگه تابستونی ۱۰ واحد هم گرفته بودم این همه مخم سوت نمیزد . . .
چرا واحد های درسی که بهمون میدن یه مشت مطلاب تکراریه که شاید نصفش هم در عمل و واقعیت استفاده نمیشه؟؟؟؟
انی وی...

یک اینکه فیلم مهمان مامان رو حتما برین ...  نتیجه ای که من ازش گرفتم اینه که هر کاری شدنیه ... فقط یه دل پاک میخواد با یه اراده قوی...و اینکه خدا همیشه بره همه ی بنده هاش میخواد ... اگه خود آدما هم واقعا و از ته دل بره خودشون بخوان حله...  حلّه؟

دیگه اینکه کریستوفر مورلی میگه:
        کامیابی تنها در این است که 
         بتوانی زندگی را به شیوه خود سپری کنی . 
به بیان خارجیگونی:
There is only one success- to be able to spend your Life in your own way
----------------------
راستی کی در مورد سیلوا میدونه؟



All Things are possible to him that believeth.         Mark 9:23

برای آنکس که ایمان دارد ... ناممکن وجود ندارد.


-------------------------------------
راستی من Solo شدم.... کسی نیست روی سرم آب بریزه ؟

WOW

امشب چند تا دوست جدید پیدا کردم.